کمک ۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی به سیل زدگان دیزج دیز خوی  
کد خبر: 4061310
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

کمک ۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی به سیل زدگان دیزج دیز خوی  

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی محموله‌ای به ارزش ۲ میلیارد و۴۰۰میلون ریالی به سیل زدگان شهردیزج دیز خوی از قبیل بسته‌های معیشتی، بهداشتی و اقلام ضروری اعطا کرد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربیاحسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دو هفته گذشته بارش شدید تگرگ و باران و جریان سیل در شهر دیزج دیز خوی خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، کارگاه‌های قالی‌بافی، دامداری‌ها، مزارع و باغات کشاورزی این شهر وارد کرد.

وی افزود: ستاد در کمک رسانی به مردم در روزهای سخت وظیفه ذاتی دارد و به دستور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی، ستاد از جمله نهادهایی بود که بلافاصله در مناطق سیل زده و در کنار مردم آسیب‌ دیده حاضر شد تا قدری از آلام این مردم بکاهد و با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و اقلام ضروری به آن‌ها خدمت رسانی کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: محموله ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی بنیاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) که شامل انواع پتو، بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، کنسرو و لوازم خانگی بوده با حضور جمعی از مسئولان ملی و محلی به سیل زدگان و افراد مشمول در شهردیزج دیز خوی اعطا شد.

وی ادامه داد: این لوازم شامل ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۹۰ تخته پتو به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، هزار و ۲۰۰ کنسرو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ، بسته‌های بهداشتی شامل پودر دستی، مایع ظرفشویی، دستکش، مایع دستشویی، شیشه پاکن و غیره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال است.

ابراهیمی بیان کرد: این وظیفه ذاتی هر شخصی است که در این روزهای سخت به کمک هم‌ نوع خود بیاید و ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و گروه‌های جهادی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده به وظیفه ذاتی خود عمل کردیم.

انتهای پیام
captcha